Автор Тема: ITIL / ISMS  (Прочетена 1923 пъти)

Marcii

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 686
    • Профил
    • Ел. поща
ITIL / ISMS
« -: 15/09/2009, 23:11 »
Пускам няколко линка за ITIL и ISMS

Малко съм учудена, че такава ценна информация е пусната свободно и безплатно. Това означава, че или има нещо гнило и не е толкова ценна, или самата информация скоро ще изчезне и после няма да е вече свободна и безплатна. Четете и то по-бързо. ;)

- ISMS
- ITIL v.3
- ISO/IEC 20000

Six Sigma

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
    • Ел. поща
Re: ITIL / ISMS
« Отговор #1 -: 16/09/2009, 21:01 »
всъщност ценни са точно книгите, описващи  ITIL, за които се споменава в една от по-горните статии. те са 5+1 на брой, но не се намират така лесно:
• Service Strategy
• Service Design
• Service Transition
• Service Operation
• Continual Service Improvement
• The Official Introduction to the ITIL Service Lifecycle

според мене точно тая информация едва ли ще изчезне от този сайт  :)
« Последна редакция: 16/09/2009, 21:21 от Six Sigma »

Marcii

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 686
    • Профил
    • Ел. поща
Re: ITIL / ISMS
« Отговор #2 -: 16/09/2009, 23:04 »
Аз днес отделих малко време да ги разлистя и установих, че са написани като в ония книжки "for dummies" (Винаги съм се чудила защо не са "for blondes" ;) ). Но за първи прочит стигат.
Попитах един компютърджия за неговото мнението и той отговори като Шрек: "Това са пълни глупости" - което не ме учудва. Мнението на собствениците на 90 % от фирмите сертифицирали се по стандарт  9001 е същото за собствените им системи.  ;D

Six Sigma

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
    • Ел. поща
Re: ITIL / ISMS
« Отговор #3 -: 24/09/2009, 10:19 »
да се изкажа и аз като "компютърджия"  :) . вярвам, че IT Service Management и ITIL имат бъдеще у нас, може би още не сме дорасли за това и трябва да минат години, но вече на някои места почва да се говори за ITIL