Хмм... а какъв по-точно продукт(и) проектират /разработват твоите питомци? и проектирането "ръчно" ли е или автоматизирано?
// по принцип в кл. 7.3.2. не се изисква да се пише ТИЗ... но в някои браншове и за някои продукти то се явява наложила се с годините "добра практика"... и е трудно да се "избяга" от нея

. Каквато и форма да му предадете или съответно да преименувате документа, все пак някъде трябва да остава запис за поставените изисквания към проектирания продукт: на какво трябва да отговаря, клиентски и нормативни ограничения, ограничения за себестойността му и т.н. - все важни неща, преди проектантите да седнат и да изобретят "нещото". По принцип: колкото е по-сложен продукта (т.е. колкото по сложно ще е проектирането му), толкова трябва да е и по-детайлна предварителната информация в заданието... за да няма накрая " 'де го чукахме - 'де се пукна ".
Ако използват някой от съвременните версии на проектантски софтуер, то вижте дали има възможности за PDM/PLM (Product Design/ Life cycle/ Management) - съвременните продукти за проектиране съдържат в себе си възможности за въвеждане в единна база данни на цялата информация, свързана с проекта/жизнения цикъл на даден продукт. Не че пак не се записват същите данни които се пишат по разните му предвидени в СУК формуляри към 7.3., но поне софтуера предоставя и съответните "бланки" в които това става - така може да отпаднат формулярите от рода на ТИЗ напълно дори.