Здравей Katya,
Подкрепям предложението ти. Нека още да го конкретизираме ...
Този форум може да бъде и това което предлагаш. Трябва само да поизбистрим "концепцията".
Дали да има или пък да няма теми като:
- "Нас ни излъгаха от консултантска фирма АБВ ..."
- "Иван Петров или Петър Иванов (имената са измислени ...) си оставиха ръцете ..
- "Одиторът ХХХ от фирмата УУУ си поиска 500 лв. за да ни пусне ..."
- "Искам ди си сменя сертификатора, как да го направя ..."
- "Вашето мнение за организациите на специалистите по качество"
- "Има ли нужда консултинга от лицензиране .."
и още много такива ...
Идеята ти е чудесна, но е твърде вероятно опошляване и оплюване, или саморекламиране, но това са рисковете на свободата в нета.
Има достатъчно форуми от типа "Фирми измамници" "Пазате се от тях", "Мошенник БГ" и т.н., чудя се дали нашият любим форум заслужава такова изпростяване ...
Ако колегите са навити, нека първао да опитаме с нещо по-весело. Преди време предложих следния текст:
-------------------------------------------------- -------------------------------------
Впрочем колеги, ето Ви идея за всички форумци:
хайде да си направим база с бисери и лакардии:
- бисери на консултанти
- бисери на одитори;
- бисери на фирмени босове ... "
После ще дадем бисерите на Владо Косев да ги издаде в някоя книжка на Клуб 9000. Ще стане бестселър.
-------------------------------------------------- -------------------
А идеята на Катя за такъм обмен е чудесна. Част от структурирането на пазара и нормализирането на бизнес отношенията в много браншове станаха, след като вече можеш на прочетеш, попиташ и научиш почти всичко за почти всеки ...
В нашия бранш - имам предвид и консултинга и сертификационните дейности и работата на фирмените специалисти по качеството, мъглата е все още голяма.
Скоро с маркетингова цел обработвах референц-листите на двайсетина от "по-едрите" консултанти. Според тези листи има някои по-големи предприятия, които са "консултирани" от по 8-10 консултанта ... Минал оттам, метнал оферти или направил двучасова презентация и айде ... клиенти ...
Или писал на сайта си, че е обслужил с 9001 системи над 160 клиенти, отваряш клуб9000.орг и се оказват сертифицирани - двама ...
Един много мъдър човек, един от малкото елитни разбирачи от управление на качеството в БГ, преди време каза и написа, че
"Когато консултантите станат повече от клиентите, на клиентите ще им трябва консултант за избор на консултант ..."
Нашият форум може да запълни, макар и частично тази ниша ...
Поздрави,