Автор Тема: European STOP!  (Прочетена 7140 пъти)

dimbodi

• Trusted Users
  • Full Member
  • Публикации: 135
    • ICQ Messenger - 273997636
    • Профил
    • Ел. поща
European STOP!
« -: 15/11/2006, 09:17 »
Колега, моля те престани с твоите "елементарни" въпроси. Има разни курсове. Ходи на тях и се обрзовай.
Моята лична препоръка е Хранително-вкусовата промишленост да я оставиш на специалистите. И аз съм машинен инженер, ппопрочел съм това онова за храните, но разбрах, че човек от обща култура няма как да работи в този сегмент. Ако става въпрос за СУК човек може да направи аналогия между различните производства, но при безопасност на храните , проблемите са на друга плоскост. Дори и за СУК в хранително-вкусовата има допълнително указание, защото е по специфично. Като се има в предвид, че средното ми е "фермер" в селскостопански техникум и познайвам туй онуй за меса, сирена, млека и т.н. и въпреки това не си вра носа там където не ми е работа. А може би е затова, че съм попрочел малко и съм разбрал, че нищо не знам.Нали знаеш, че е най- лошо когато човек не знае, че нищо не знае.

Еuropea

• Гост
European STOP!
« Отговор #1 -: 15/11/2006, 09:39 »
Koлега-не ми ограничавай правото на получаване на информация и желание за обучение. Никой не се е родил научен. Колкото за "елементаризма"-ще си замълча.

sne_h

• Гост
European STOP!
« Отговор #2 -: 15/11/2006, 11:15 »
Този форум не е за обучение, а за оказване на методическа помощ и споделяне на опит с хора които знаят за какво става въпрос.
Oт Europen  с неговите меко казано т....въпросчета, не виждам никаква полза.
Между другото - висшето  ми образование е Машини и апарати в хранителната промишленост, като съм положила изпити и за технологията на производство на  всички основни  хранителни продукти. Познавам и оборудването  и въпреки всичко не се наемам да давам съвети за хранителната промишленост.