Автор Тема: УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА  (Прочетена 21911 пъти)

Sartorius

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
мисля, че бях изпратил в един друг форум процедура за оценка на удовлетвореност на клиента (многокритериално вземане на решение с ..... подход  ;D). Свържи се с мен, ще изпратя.

ralitsa_bv

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 17
    • ICQ Messenger - 291517491
    • YIM - ralitsa_krem
    • Профил
    • Ел. поща
Да Даниел беше пуснал методиката, а и аз я имам, но във случая това е само една идея.... А аз трябва да предложа няколко на шефката за да има възможност да избира... А на всичкото отгоре дали е разумно да пусна едно запитване до клиентите за да разбера какво е важно за тях
Глупости правят умните хора. За останалите това е ежедневие.

Sartorius

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Да Даниел беше пуснал методиката, а и аз я имам, но във случая това е само една идея.... А аз трябва да предложа няколко на шефката за да има възможност да избира... А на всичкото отгоре дали е разумно да пусна едно запитване до клиентите за да разбера какво е важно за тях

абе шефката......
То направи си няколко въпроса, дай им на всеки въпрос балове, направи една методика за оценка по многокритериално с оптимистичен  или песимистичен подход - и готво :)

ralitsa_bv

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 17
    • ICQ Messenger - 291517491
    • YIM - ralitsa_krem
    • Профил
    • Ел. поща
Няма да споря по въпроса но все пак колкот повече идеи толкова по добре нали
Глупости правят умните хора. За останалите това е ежедневие.