Автор Тема: УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА  (Прочетена 22395 пъти)

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #15 -: 28/03/2006, 13:25 »
@maiamibee
Моля, моля. Не съм чак толкоз мил. Но не мисля че съм лош. Написното по-горе от мен беше ОТГОВОР на КОНРЕТЕН ВЪПРОС. А ти не задаваш въпроси, а искаш готови решения на даден проблем. Когато имаш пред теб проблем, по добре се опитай поне ДА ЗАПОЧНЕШ да го решаваш отнякъде. Ако покажеш по някакъв начин, че полагаш усилия, все ще се намери някой тук, който също да се включи при решаването му.

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #16 -: 28/03/2006, 13:26 »
Ама това "ПОМОЩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"с колкото големи букви и удивителни да го напишеш си остава само едно викане на Неволята, а тя, както е известно от приказката не идва. Колкото и да я викаш...

maiamibee каза:
"Вместо да ме пипате..."
maiamibee, я кажи кой тук си позволява такива волности, хм... да те пипа, за да го удари Admin през ръцете. Това тук да не е...

elist_k

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 48
    • ICQ Messenger - 245153154
    • Профил
    • Ел. поща
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #17 -: 28/03/2006, 14:25 »
otk
Много ти благодаря за изчерпателния от говор на поставения от мен въпрос.
Радвам се че има все още хора които биха помогнали на някой  и то безкористно.
Ако накога имаш нужда от помощ за нещо не се притеснявай да се свържеш с мен на следния e-mail: elist_k@yahoo.com имам познания в достта области и ще се радвам да помогна.
Чао за сега

maiamibee

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
    • Ел. поща
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #18 -: 30/03/2006, 00:16 »
Здравей otk

maiamibee

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
    • Ел. поща
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #19 -: 30/03/2006, 00:38 »
Пиша конкретно за теб, но нека всички участници да могат да прочетат!
Ти, otk, явно си много "по-навътре" в материята от мен, но не мисля, че това ти дава право да ме цитираш толкова жлъчно! Не мислиш ли? Ако мислиш, че викам Неволята, много грешиш! Викам за помощ! И мисля, че фактът, че съм тук е някакъв вид започване на проблема! Колкото до това, че искам готови решения на даден проблем - не е така! Искам ПРИМЕРНИ въпросници, А НЕ ГОТОВИ. Предполагам ти е ясно, че те не могат да са еднакви за всички организации (занимаващи се с различни дейности).
И последното нещо, което искам да ти кажа, otk, е: "Смени тона, дори и да не съм права за нещо, недей веднага да правиш заключения, а по-скоро нека поговорим. Винаги съм мислила, че проблемите се решават с диспут, а не със заключения."
Помисли си върху написаното, сам за себе си?!
p.s. Всеки прави правописни грешки, човешко е. Само Боговете не грешат..., а може би не е така.....

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #20 -: 30/03/2006, 12:17 »
maiamibee, това, че “пишеш конкретно за мен така, че всички участници да могат да разберат”, как да го разбирам? Като другарско порицание ли? Само че аз не се срамувам ни най-малко от написаното и заставам зад всяка своя дума.

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #21 -: 30/03/2006, 12:18 »
maiamibee каза:
“Искам ПРИМЕРНИ въпросници, А НЕ ГОТОВИ”
Никаде по-горе не става ясно, че точно ти ги искаш. Моят отговор беше на конкретен въпрос на анонимен участник. Виж, ако ти стоиш зад него, това е друго. Но аз все пак не съм следовател…

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #22 -: 30/03/2006, 12:19 »
maiamibee каза:
“Предполагам ти е ясно, че те не могат да са еднакви за всички организации (занимаващи се с различни дейности).”
Тук съм напълно съгласен.

maiamibee каза:
“Смени тона…”
Хайде де, нали не мислиш, че ще те послушам?

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #23 -: 30/03/2006, 12:21 »
maiamibee каза:
“Всеки прави правописни грешки, човешко е.”
Мдаа… аз (можеш ли да си представиш?) също допускам правописни грешки. Но твоята беше смешна, затова си позволих да се пошегувам. Но ако по някакви причини не търпиш шеги със своята персона, сподели и обещавам, че няма да се повтори.
Хайде със здраве и нищо лично!

maiamibee

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
    • Ел. поща
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #24 -: 03/04/2006, 01:27 »
Здравей otk,
ЧЕСТНО КАЗАНО твойта тактика за разговор не ми допада и не ми помага да се справя с проблема, който имам в момента или по-точно който имах. Но сега вече с гордост мога да ти кажа, че и без твойта помощ се справих. Изчетох толкова сайтове в интернет, че едва ли някой може да ми повярва. И мога да ти кажа, че нещата не са толкова трудни, просто са много общо написани, а ти от общото трябва да извадиш конкретното. Въпреки всичко имае неща, които не са написани и трябва някой който се е занимавал с това да ти подаде ръка. Е ти не беше този човек.
"Хайде със здраве и нищо лично!"

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #25 -: 03/04/2006, 13:29 »
Здравей maiamibee,
Радвам се, че си се справила, наистина. Но не разбирам защо продължаваш да тълкуваш грешно думите ми? Някъде по-горе да съм казал, че няма да се справиш без моята (на otk) помощ? Напротив, призовах да не разчиташ на Неволята. И мисля, че моята “тактика на разговор”, както ти се изрази, все пак даде резултат.

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #26 -: 03/04/2006, 13:30 »
Макар сега, в този момент да не ти се иска да го признаеш, ти всъщност вече го направи малко по-горе, с големи букви.

maiamibee каза:
БЛАГОДАРЯ ТИ otk, МНОГО МИЛО ОТ ТВОЯ СТРАНА

И това ако не е “удовлетворен клиент”, здраве му кажи.

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #27 -: 03/04/2006, 13:32 »
Е… после започна да си противоречиш, но това само подсказва женското начало у теб. Жените така правят… понякога, но това е друга тема.
Въпреки всичко аз ще продължа внимателно да изследвам и анализирам твоите клиентски изисквания, за да разбера всъщност КАКВИ СА ТЕ. Защото често си противоречиш. Или както казват великите умове в областта, “Клиентът може и да е цар, но царят понякога е сляп”.

otk

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Публикации: 469
    • Профил
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #28 -: 03/04/2006, 13:34 »
Единственото, което знам за сега със сигурност е че нямаш чувство за хумор и приемаш прекалено насериозно нещата около теб. С което ще се съобразя!

Marcii

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 686
    • Профил
    • Ел. поща
УДОВЛЕТВОРЕНОСТ НА КЛИЕНТА
« Отговор #29 -: 03/04/2006, 17:00 »
Хайде otk и maiamibee

Стиснете си ръцете и мир ...

 Но поне за себе си аз получих полза от конкретните неща по въпроса за удовлетвореност на клиента. Така че благодаря на maiamibee за въпроса и благодаря на otk за отговора. Тъкмо тези дни правех анкетни карти и установих, че съм включила някои несъществени, а съм изпуснала съществени въпроси.

успешна работа и на двама ви